Працівники міграційної служби у своїй повсякденній роботі постійно спілкуються  з відвідувачами, що є ветеранами війни та отримали інвалідність під час бойових дій. Комунікація з такими людьми вимагає знання певних правил, яких варто дотримуватися не лише надавачам адміністративних послуг, а й всім без винятку українцям:

- не слід без дозволу порушувати особистий простір людини з інвалідністю;

- перш ніж запропонувати допомогу, необхідно запитати, чи  буде це зручно співрозмовнику;

- звертаючись до людини з посткомоційним синдромом, яка погано чує, слід говорити голосніше;

- для покращення комунікації з людьми з порушення мовної функції запропонуйте їм ознайомитися з додатком TippyTalk. За його допомогою невербальні люди та люди з вадами мовлення використовують графічні підказки, надсилаючи їх через мобільний телефон.

- неприпустимі будь-які невербальні прояви жалю чи принизливі висловлювання на кшталт: «Ах ти ж бідненький / бідненька!».

- Співчуття передбачає повагу до людини, що транслюється через щире спілкування та надання дієвої допомоги зі згоди співрозмовника.

Більше інформації у «Довіднику безбар’єрності» за посиланням:  https://2cm.es/OU5p .

 

Управління ДМС у

Чернівецькій області