Протягом трьох днів постійними комісіями районної ради опрацьовувалися питання порядку денного четвертої сесії Вижницької районної ради відповідно до їх компетенції. Відтак, до ряду з них було внесено зміни та надано пропозиції і до усіх питань постійними комісіями прийнято відповідні рекомендації.
 
По закінченню роботи постійних комісій, 28 січня, колегія районної ради затвердила порядок денний та регламент роботи четвертої сесії Вижницької районної ради, а опісля, під керівництвом голови райради Михайла Андрюка розпочала свою роботу сесія районної ради.
 
На порядок денний було винесено 20 питань, більшість з яких стосувалися комунального майна, та питання «різне», де в основному розглядалися запити депутатів.
 
По завершенню роботи сесії одне рішення сесії не було прийнято через брак депутатських голосів, з решти ж питань порядку денного були прийняті відповідні рішення.
 
В роботі сесії прийняли участь голови та заступники районних державних адміністрацій Вижниччини та Путильщини, депутати Чернівецької обласної ради Іван Шевчук, Анатолій Іліщук й Ілля Косован, голови територіальних громад Вижницького району, керівники служб та установ району.
 
Крім того, на численні прохання депутатів райради на засідання сесії був запрошений представник Чернівецької дирекції АТ «Укрпошта», який надав відповіді на численні запитання, що стосуються роботи поштових відділень у Вижницькому районі.