Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді  до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua).

При формуванні листа (запиту, звернення тощо) оберіть:

регіон, в якому знаходиться контролюючий орган, контролюючий орган, тип документа, тематику звернення, заповніть короткий зміст листа, завантажте лист (файл у форматі pdf до 5 МБ), збережіть, підпишіть та надішліть сформований лист.

Інформація щодо отримання та реєстрації листів у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо відправлених листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Для подання податкових документів звітності, фінансової звітності, податкових та акцизних накладних, розрахунків коригування, заяв, сервісних запитів засобами електронного зв’язку передбачено розділ «Введення звітності».

Презентаційні матеріали щодо надсилання листів в електронному вигляді до органу ДПС в Електронному кабінеті можна переглянути: https://tax.gov.ua/data/files/303899.pdf