Шлях будують у філії «Путильське лісове господарство» державного підприємства «Ліси України». Роботи вже на завершальному етапі. Надалі буде облаштування дорожнього одягу та встановлення знаків.
Дорога становитиме 3 кілометри, ширина проїзної частини – 3,5 метри.
???? Полотно будують за допомогою ковшового екскаватора, який знімає шар рослинного ґрунту, формує основу дороги, укоси та виїмки. Опісля насипають насипу ґрунтово-щебневої суміші та одночасно розрівнюють грейдером, ущільнюють відповідною технікою.
???? Першочергова мета збільшення кількості доріг – оптимізація транспортної мережі в лісовому фонді Ялівецького та Черемоського лісництв. Вона призначена для транспортного забезпечення лісогосподарських робіт з охорони, відновлення та захисту лісу, а також з лісозаготівельних робіт.
⏹ Розширення мережі дозволить зменшити обсяг будівництва трелювальних волоків, що є осередками ерозійних процесів, а також значно знизити обсяги вантажної роботи по первинному транспортуванні деревини. Це, в свою чергу, знизить обсяги експлуатаційної ерозії і створить передумови для застосування сучасних природозберігальних технологічних процесів.
✔️ І, звісно ж, дорога важлива не тільки з економічної та екологічної точок зору, але і соціального життя віддалених та раніше майже недоступних (особливо в осінньо-зимовий період) сіл. Зокрема таких як Верхній Яловець, Нижній Яловець та Сарата, що після завершення будуть поєднані з автодорогою загального користування з села Шепіт.
⏳ Розпочали будівництво в липні. Завершити ж розширення цієї лісової артерії філія планує орієнтовно у грудні 2023. Усе залежатиме від погодних умов.