Під керівництвом голови районної ради Михайла Андрюка, сьогодні відбулося засідання позачергової 15 сесії Вижницької районної ради 8 скликання.
Захід розпочався із вшанування хвилиною мовчання загиблих Героїв України та Воїнів з Вижницького району, які віддали своє життя захищаючи рідну землю.?
За рішенням колегії райради, яка відбулася перед сесією, на порядок денний сесії було винесено розгляд 10 питань.
Розпочалася робота позачергової сесії із внесення змін до депутатського корпусу райради восьмого скликання. Так, за рішенням Вижницької районної територіальної виборчої комісії, у зв'язку зі смертю депутата райради Василя Андрюка, на його місце обрано наступного за партійним списком кандидата. Ним став Іван Коваль. Відтак, після прийняття присяги депутата, голова райради Михайло Андрюк вручив Івану Миколайовичу посвідчення та нагрудний знак депутата Вижницької районної ради восьмого скликання.
Далі, відповідно до порядку денного, за рішенням сесії, було внесено зміни до Районної комплексної програми розвитку місцевого самоврядування Вижницького району на 2022-2024 роки, зі змінами та затверджено звіт про виконання районного бюджету Вижницького району за 9 місяців 2022 року й уточнено показники районного бюджету Вижницького району на 2022 рік.
Крім того, прийнято низку рішень, які стосуються питань управління спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Вижницького району.
Найбільшого обговорення набуло питання щодо впровадження інфраструктурної складової медичної реформи в Україні. Після довгих дискусій, депутати райради таки прийняли звернення до керівництва держави та Чернівецької області, а також обговорили подальші спільні кроки щодо недопущення закриття та скорочення відділень як КНП "Путильська Багатопрофільна лікарня" так і в КНП "Вижницька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування".
З усіх питань прийнято відповідні рішення.
Участь у роботі сесії взяли начальник Вижницької районної військової адміністрації Михайло Чорней, депутати Чернівецької обласної ради Іван Шевчук та Анатолій Іліщук, голови місцевих рад, керівники силових та безпекових служб району.